לזכוכית מאפייני עיצוב מגוונים ופנים רבות. חזיתות הזכוכית למטבח יכולות להיות שקופות, אטומות, צבעוניות, רפלקטיביות, בעלות ברק או בגימור מט. לכל מופע של הזכוכית מטרה שונה.
זכוכיות צבועות למטבח הן אופציה מיוחדת בה נהנים מתכונותיה המיוחדות והמראה המודרני של הזכוכית, אך אין בה שקיפות. מופע הצבע הוא מלא וזו חזית מטבח שאפשר לרהט בה מטבחים שלמים. הן מעניקות למטבח מראה מיוחד של אסתטיקה נקייה ועיצוב אלגנטי יוקרתי.

זכוכיות צבועות

היכולת לקבל צבע מלא אחיד היא אחת מתכונותיה המיוחדות של הזכוכית. האפשרות הזו הפכה את הזכוכית לאטרקטיבית מאד כחזית מיוחדת למטבחים. הצבע מוטבע בזכוכית עצמה ובדרך כלל תהליך הייצור כולו של זכוכית כזו מקנה לה תכונות חשובות נוספות של עמידות: הזכוכית מחוסמת ולכן בטוחה יותר, היא בעלת עמידות גבוהה בפני שריטות ובפני קרינת UV. כלומר: הצבע יישמר טוב יותר. אלו יתרונות משמעותיים לייעודה כדלת למטבח. אם נוסיף לזאת את המראה האסתטי היוקרתי המיוחד שלה ואת עובדת היותה הגינית וקלה לניקוי הרי שקיבלנו חומר מושלם לחזיתות המטבח.

מטבח זכוכית בגימור מבריק

דלתות הזכוכית הצבועות יכולות לקבל גימור מבריק או מט. הגימור המבריק אלגנטי ובעל מראה זוהר. במטבחים קטנים הוא יכול להוסיף אשליה של חלל גדול יותר בזכות ההשתקפויות. יהיה יותר החזר אור ולכן התחושה תהיה שהחלל גדול ממידותיו. להשתקפויות רובד אסתטי נוסף של משחקי אור וצללים על הדלתות.

דלתות זכוכית בגימור מט

לדלתות הזכוכית בגימור מט יש מראה אטום יותר כי החזר האור מופחת משמעותית. דלת הזכוכית הצבועה בגימור מט נראית קצת מפתיעה. במבט ראשון החזית נראית אולי כמו דלת בגימור צבע אולם בכל זאת יש משהו שונה ויוקרתי בחומר עצמו. גוון הצבע אף יכול להיראות בעל אפקט מעט שונה. גימור מט יתאים מאד למסת דלתות גדולה יחסית במטבחים גדולים.

מראה מודרני למטבח

דלת הזכוכית הצבועה היא דלת נטולת עומס עיצובי. יופייה הוא במראה המרשים המודרני שלה בזכות עושר החומר עצמו. המראה המודרני של הזכוכית הנקייה גורם לכל חלל להרגיש מינימליסטי יותר, מלוטש וקלאסי. המראה הנקי יתאים לסגנון המטבחים המודרניים ללא ידיות, יתאים לדלתות חלקות בפתיחת נגיעה/דחיפה או לדלתות עם ידיות שקועות בזכוכית, שעדיין ידעו לשמור על המראה האלגנטי הנקי של הזכוכית.

עיצוב: זיוה בר

דלתות הזכוכית של מטבחי next125

דלתות הזכוכית במטבחי next125 עשויות בצורה מיוחדת. משטח הזכוכית צבוע בצביעה איכותית מלאה להשגת נאמנות הצבע הטובה ביותר האפשרית. הזכוכית היא מחוסמת ויושבת בתוך מסגרת אלומיניום המגינה על הקצוות. העיצוב הוא קלאסי ומינימליסטי. את מסגרות הדלת העדינות, שכמעט ואינן נראות במבט לחזית, ניתן לקבל בגוון שחור אוניקס או נירוסטה.
הזכוכית מוצעת ב-13 גוונים מרהיבים שונים בגימור מט ומבריק.

אפשרויות עיצוב נוספות מזכוכית

להשלמת עיצוב המטבח ניתן לבחור בחיפויי קיר מאותה זכוכית ממש, התואמת לדלתות, וליצור שלמות עיצובית מאותו החומר. ואפשר לבחור בחיפויי הקיר מזכוכית לכל מטבח אחר ולהוסיף לו עניין עיצובי.
מערכת חיפויי הקיר מזכוכית של מטבחי next125 היא קומפוזיציה עצמאית שמנצלת בצורה מושלמת את שטחי האחסון על הקיר בהתאמה אישית. המערכת מורכבת מפנלים המוצמדים לקיר באמצעות פרופילים מאלומיניום בצבע נירוסטה או שחור אוניקס ומוזמנת לפי מידה. באמצעות הפרופילים ניתן למקם על הפנלים אלמנטים ארגוניים שונים תלויים וליצור קיר מאובזר בכל הדברים החשובים בהישג יד, כמו: מחזיק לנייר מגבת, בוצ'ר לסכינים, מדף תבלינים, מקום נסתר לשקעי השירות, ווי תלייה, מעמד לכוסות יין ועוד. המערכת מאפשרת עיצובים אישיים לקירות שלמים והיא פתרון מושלם לשטח הקיר שבין הארונות התחתונים לעליונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *