מטבח ייבוא מגרמניה אמור להיות מטבח שמיוצר כולו בגרמניה בהתאם לתוכנית המבוקשת ומיובא בשלמותו לארץ. כאן מתבצעת התקנתו. תכנון המטבח, הייעוץ וההכוונה נעשים בארץ, באולם התצוגה של נציגת החברה הגרמנית. התכנון והעיצוב הם בהתאם לדרישות ולמידות המיוחדות של המטבח הנתון. התוכנית נשלחת לחברת המטבחים המייצרת בגרמניה ולאחר זמן נתון המטבח המוזמן מגיע לארץ. המטבח מובל אל בית הלקוח וצוות מרכיבים מנוסה של הנציגה בארץ אמור להתקין את המטבח בהתאם להוראות החברה הגרמנית המייצרת.

מה מיוחד במטבח גרמני

כשחושבים על מטבח ייבוא מגרמניה מתכוונים בדרך כלל למטבח בעיצוב חדשני, מודרני, שכל פרט מוקפד בו. מותגי המטבחים תוצרת גרמניה ידועים כמטבחים העשויים מהחומרים האיכותיים והחדשניים ביותר ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת.
מטבח יוקרתי תוצרת גרמניה מחברת מטבחים גדולה עשוי להציע יתרונות ברורים ואפשרויות רבות יותר ממה שהשוק המקומי יכול להציע. לגודל החברה וליכולותיה הטכנולוגיות ישנם יתרונות ברורים.

איכות

איכות היא אחת מאבני היסוד העיקריים של מותגי מטבחים גרמניים נחשבים. הם ידועים כמטבחים בעלי עמידות לשנים רבות ושישמרו על עדכנות, הן הפונקציונלית והן האסתטית, לאורך זמן רב. זו איכות של החומרים מהם עשויים המטבחים, הפרזול, זו איכות העבודה, איכות תהליכי הייצור והירידה לפרטים, כי כמו בביטוי המוכר: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

עיצוב חדשני

מותגי המטבחים היוקרתיים הגרמניים ידועים גם בעיצוב החדשני שלהם. אלו מטבחים שעברו תהליכי עיצוב ופיתוח, התאמות לצרכים המשתנים של העולם המודרני וחשבו על הנדסת אנוש. לכן במטבח כזה כנראה יהיו האלמנטים העיצוביים העדכניים ביותר ופתרונות חכמים להתנהלות נוחה, לאחסון ולמוצרי החשמל החדשניים.

מטבח מודרני

מטבח מיובא מגרמניה הוא בדרך כלל מטבח עדכני שעיצובו מודרני. קוויו נקיים והאסתטיקה שלו פונקציונלית. הסגנון המודרני מתאים מאד לבית הישראלי, שאוהב את המטבח שלו ונמצא בו לא מעט. הקו המודרני תואם לטעם העיצוב הישראלי, שמעדיף מטבחים גדולים, אך לא עמוסים מדי בפרטים קישוטיים, מצפה שיהיה בו נוח ושהוא יציע את כל החדשנות האפשרית לממש זאת.

מגוון רחב של אפשרויות

מגוון האפשרויות שחברה גדולה ובעלת מוניטין יכולה להציע הוא רחב ביותר. על חברה שיש לה מחלקת מחקר ופיתוח אפשר לסמוך שמוצריה עברו הליכי בדיקה קפדניים וכל החידושים המוצעים נמצאו מתאימים לשימוש לאורך זמן ויכולים לשפר את איכות החיים במטבח החדש. זה אומר שיש ללקוחות יותר גמישות עיצובית ואפשרויות בחירה רבות יותר על מנת לתכנן ולמצוא את המטבח המושלם, האידיאלי, עבורם.

אחריות ושקט נפשי

רכישת מטבח גרמני מיובא מחברה וותיקה ובעלת מוניטין יכולה להיות אופציה נוחה יותר מאשר התמודדות מול גורמים וספקים שונים. זו יכולה להיות מערכת יחסים אחת מול הנציג המייבא, שידאג לכל האספקטים הקשורים למטבח. מקבלים אחריות ושקט נפשי למוצר, שנחשב איכותי על כל מרכיביו.
מחברה כמו Schuller ומותג הפרימיום שלה – next125, שמייצרת כ-165,000 מטבחים בשנה ונחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות היום, יש להניח בסבירות מאד גבוהה שהמטבח שנקבל הוא מוצר איכותי ביותר, שאפשר יהיה ליהנות ממנו שנים רבות.

עיצוב בר קיימא

חלק מפילוסופיית החברה הוא לא רק לייצר מוצר איכותי ביותר אלא גם לדאוג שהעיצוב יהיה בר קיימא וידידותי לסביבה. חברת Schuller מקפידה על שימוש אחראי בחומרי הגלם שלה, בייצור יעיל אנרגטית ובהפחתת פסולת.
המותג next125 חרט על דגלו ייצור מטבחים יוקרתיים, איכותיים, באסתטיקה גבוהה בהשראת הבאוהאוס, בפונקציונליות מרבית וברי קיימא לסביבה, כדי שניתן יהיה ליהנות מהם הנאה שלמה שנים רבות קדימה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *