במידה שחשבתם שמטבחי פורניר או עץ מאסיבי מאפיינים רק מטבחים בסגנון כפרי בואו לגלות את המטבחים המודרניים מפורניר. כשהעיצוב המודרני פוגש את העץ מגוון רחב של אפשרויות עיצוב נפתחות.

חומרים מודרניים מתקדמים

חומרים מודרניים מתקדמים משתלבים נהדר עם היופי, הטבעיות והחמימות של דלתות הפורניר. זה שילוב מוצלח במיוחד בין תחושות חומריות קרירות וקשיחות של חומרים כמו פורצלן, שיש או מתכות עם העץ הטבעי, הפראי, שמוסיף חמימות והרמוניה במטבח.
בחומרים המתועשים השליטה רבה יותר על התוצאות. אמנם גם על העץ אפשר לעשות מניפולציות עיצוביות שונות ולעבד אותו בצורות שונות, אך האופי הבסיסי שלו איתן וכל סוג עץ יראה את מאפייניו הטבעיים. העיבוד המתועש של הפורניר מאפשר לשמור על גוון אחיד יחסי בכל החזיתות. במטבחי היוקרה תהיה את האפשרות לחזור על אותו הגוון במטבחים שונים ובוודאי במסגרת האחריות על מטבח אישי במידה ויהיה צורך בהחלפה או תיקון.
עם זאת תמיד יש לקחת בחשבון שגם הפורניר המתועש ביותר מקורו בטבע והוא עלול לשנות את הגוון שלו עם הזמן והחשיפה לאור.

חזית פורניר שלמה

את יריעות הפורניר אפשר למיין טוב יותר מעץ מאסיבי, לשלוט יותר בטקסטורות של העץ ולבקש את המראה האסתטי הרצוי. כך גם לגבי מידות חזיתות המטבח. את גבולות העץ אפשר למתוח יותר בחזיתות פורניר ולקבל אותן במידות נדיבות במיוחד, האופייניות למטבחים המודרניים.

חזית פורניר עץ עם חריצים אנכיים

בעיצוב חזיתות הפורניר עם חריצים אנכיים אפשר לומר שהעיצוב המודרני פוגש את הקסם של פעם. החריצים האנכיים יראו במלוא הדרן אם העיצוב יאפשר להן להימשך לגובה ביחידות הגבוהות או בלוחות קיר דקורטיביות. אם יעמדו לצד חזיתות חלקות מחומרים אחרים הן תוכלנה ליצור הדגשות עיצוביות מאד אטרקטיביות. הן נראות מינימליסטיות ומתוחכמות ומכניסות מגע ותחושות נעימות למטבח.

חזית פורניר מודרנית עם מסגרת מדוקקת

מסגור דלתות הפורניר לא משייך אותן אוטומטית לסגנון כפרי, שמרני או קלאסי כבד. אחת האופציות של מטבחי הפורניר במותג next125, למשל, היא מסגרת מעוצבת, מעודנת במיוחד, של עץ אלון מאסיבי, המוגבהת מעט מהחזית החלקה של הדלת. גם חזית זו יכולה להימתח למידות גדולות של ארונות גבוהים. המראה הוא של מטבח מודרני בקווים נקיים עם מפנה עיצובי קצת שונה.

חזית פורניר עתיקה

אפילו פורניר אלון עתיק אותנטי מפירוק מבנים ישנים יכול להתקבל למטבח בעיצוב מודרני במהותו. כל חזית פורניר עץ טבעי כזו יכולה להיות פרוסה מעץ בן מאות שנים והיא תתקבל כמופע חד פעמי מרשים ביותר בתוך מטבח, הכולל חזיתות סופר מודרניות מהחומרים המתקדמים ביותר. הניגודיות תוכל להציע מטבח ייחודי ויוצא מן הכלל. המשותף לכל הפריטים במטבח מודרני כזה יהיה התכנון והמראה הכללי ששומרים על קווים נקיים, ארונות גבוהים אחידים, אולי גם אי למטבח, האופייניים כולם למטבחים המודרניים.

חזיתות פורניר למקררי יין

אוהבי היין והסומלייה החובב.ת יוכלו לקבל במטבחי next125 גם חזיתות פורניר ליחידות מקררי היין, שישתלבו בצורה הרמונית במטבח. מגוון חזיתות הפורניר יותאמו באופן מדויק למקררים ויביאו את מרתף היין למטבח המודרני האישי.

עיצובי פורניר עץ נוספים למטבח

אם אאהבנו את השילוב והניגודיות בין החומרים המתועשים המתקדמים לעץ במטבח המודרני שלנו נוכל לשלב את העץ גם באלמנטים עיצוביים שונים נוספים, ממדפים פתוחים, ריהוט משלים ועד מגירות עץ גלויות, שיכניסו יופי ואישיות לכל מטבח.
למותג next125 עיצובים מרגשים רבים מפורניר, ביניהם זוכי פרסי עיצוב, כמו שולחן בישול המשמש כאי במטבח במראה מיוחד, דלת הזזה מפורניר ליחידת ארונות עליונים, יחידות מזנון עם חזיתות ומגשי עץ מעליהן וכמובן עיצובי פורניר בתכנון אישי.
יופיו של העץ במטבחי next125 נכנס גם לתוך היחידות פנימה וקיים במגוון חלוקות פנימיות גמישות לתוכן המגירות.
אפשר לפגוש את האפשרויות השונות במטבחי next125, השואבים השראה מהסגנון המודרני ומהבאוהאוס. אולם התצוגה נמצא ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה בהרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *