אם ביקשתם לעצמכם מטבח מעוצב, לא שגרתי, עם רעיונות תכנון מיוחדים, יש לנו כמה הצעות עבורכם.
מה דעתכם על בר ביתי מעוצב? עגלת בר על גלגלים? על מקומות אחסון מעניינים? על אי בצורת שולחן בישול או על מטבח מרחף?

הבר ביתי המושלם

בר ביתי מושלם יהיה מקום אטרקטיבי לאוסף היינות, לכוס הוויסקי בסוף יום או כמרכז המפגשים החברתיים. בהתאם לטעם האישי ולתנאי המרחב הזמינים אפשר לתכנן בר משקאות ביתי לצד המטבח, בתוכו או באחד מהמרחבים לידו, כמו הסלון או פינת האוכל.
אפשר לתכנן את הבר הביתי בתוך דלתות כיס מתכנסות, כך שכאשר לא יהיה בשימוש דלתות נקיות מראה יסגרו אותו בתוכן. אם הוא מספיק גדול הוא יוכל להכיל גם מקרר, בחשיפה מלאה או אינטגרלי, כיור ואפילו מדיח כלים. במקרה כזה הנוחות תהיה בשיאה.
הבר יכול להיות מתוכנן מארונות שלמים, מוויטרינה מעוצבת או מורכב על גבי הקיר כמדפים מעוצבים למשקאות וכוסות, הן בתוך הדלתות המתכנסות והן בצורה גלויה.
מערכת האבזור מאלומיניום של מטבחי next125 תוכל לתת פתרונות יצירתיים לאבזור הבר. יחידות האלומיניום של מערכת ה-next125 FRAME WALL ניתנות לבחירה אישית וזו תצוגה אידיאלית להצגת המשקאות והכוסות היוקרתיים להנאה מתמשכת. חיפוי קיר מעניין מאחוריהם ותאורת לד נסתרת תדגיש את יופיים של האביזרים, את בקבוקי המשקאות וכלי ההגשה.

עגלת בר – Trolly

עגלת בר מעוצבת עם גלגלים תעזור להגשה בצורה אידיאלית ותוסיף פן עיצובי מעניין למטבח. העיצוב הקומפקטי של ה-Trolly של מותג מטבחי היוקרה next125 עם גלגליו הידידותיים לפרקט ושילוב הצבעים: שחור אוניקס עם אביזרים תואמים מעץ אלון טבעי ופורצלן לבן, הם תוספת של שיק אלגנטי למטבח המעוצב. כאשר ה-Trolly אינו בשימוש הוא יוכל להתמקם מתחת לשולחן הבישול, למשטח העבודה או להישאר מוצג עם כל יופיו.
ה-Trolly של next125 איננו רק רב תכליתי, נייד ואלגנטי, אלא הספיק כבר לקטוף שני פרסי עיצוב כמוצר הטוב ביותר בשנת 2020 ופרס העיצוב הגרמני לשנת 2021.

חלומות על אחסון

אביזרי פנים מודולריים ינצלו היטב את שטחי הפנים של הארונות ויגדילו משמעותית את אפשרויות האחסון בצורה גמישה ומותאמת באופן אישי. כאשר הם מעוצבים בצורה כל כך מרהיבה ומדויקת הם עושים חשק לבלות במטבח.
ארונות חכמים נשלפים או דלתות הכיס יכולים לאחסן תכולה שלמה שנרצה להסתיר בסיום העבודה במטבח, כמו מוצרי חשמל למיניהם, ועד חלוקות חכמות שיעשו סדר במגירות כך שלכל דבר יהיה מקום משלו.
החלוקות הפנימיות של מטבחי next125 הן עיצוב בפני עצמו. אלו קופסאות וחלוקות מעץ, לבד קשיח או פלסטיק יצוק, וכלי חרסינה לבנה, שיהפכו כל פתיחה של מגירה לחוויית עיצוב. כי שטח האחסון חייב להיות גמיש ומדויק לצרכים האישיים.

פתרונות מעניינים לאי במטבח

אי במטבח הוא מופע של עיצוב בפני עצמו. הוא מרכזי, יש לו נוכחות ופעמים רבות הוא רהיט המעבר מהמטבח לחלל המגורים.
שולחן הבישול של המותג next125 זכה בפרסי עיצוב רבים על עיצוב מקורי ומיוחד. הוא נוצר במחשבה פונקציונלית כאי עבודה ובישול ואפשר גם לשבת סביבו. עיצובו האסתטי המיוחד הוא הצהרה עיצובית אלגנטית בכל חלל בו הוא נמצא.
עגלת הבר של next125 מתאימה במידותיה לשולחן הבישול ותוכל להיכנס תחתיו כאשר אינה בשימוש.
האי גם יכול לרחף בעזרת תצורה אלגנטית חדשה בה יושבות היחידות על מסגרת רגלי אלומיניום ולא ישירות על הרצפה.
יחידת תצוגה מזכוכית
יחידות תצוגה עם דלתות זכוכית יוכלו להציג את האוצרות שלנו בצורה ראויה ונטולת אבק. האוספים או מערכת כלי אוכל מיוחדת יוכלו להעניק לנו הנאה גלויה כל הזמן. יחידות תצוגה מזכוכית יוסיפו פן של עיצוב אלגנטי לכל מטבח. הן יכולות להשתלב בשורת הארונות או לעמוד כפריט מעוצב בפני עצמו. תוספת של תאורת לד ליחידות התצוגה תוסיף ותעניק לחלל אווירה קסומה.
בלב פיתוח המוצרים של מטבחי היוקרה המעוצבים next125 תמיד נמצאים אנשים. אלו מטבחים עבור אלו שמעריכים עיצוב מודרני מיוחד, עבודה מדויקת וחומרים איכותיים. השאיפה היא לשלב תמיד פונקציונליות, איכות ועיצוב גם יחד.

אולם התצוגה של מטבחי היוקרה next125 נמצא ברחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשייה, הרצליה פיתוח. 09-9569903.

מאמרים נוספים על מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית מציעים מספר יתרונות בהשוואה למטבחים מעוצבים מראש או "מטבחים סטנדרטיים". כאשר מעצבים מטבח בהתאמה אישית הוא תמיד יהיה מותאם לבעליו. גם

המשך »

מטבח מעוצב בסגנון מודרני

המטבחים המודרניים הראשונים תוכננו כנראה לאחר מלחמת העולם הראשונה עבור משרד השיכון הגרמני. המטבח המודרני המתועש הראשון זכה לכינוי “מטבח פרנפורט” והוא מיוחס למעצבת האוסטרית

המשך »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *