מטבחי יוקרה אוהבים להעז. חברות מטבחים יוקרתיות תמיד יחקרו אפשרויות עיצוב, חומרים מתקדמים וחזות מעניינת על מנת לפתוח אפשרויות חדשות מרתקות לתכנון ועיצוב מטבחים יוקרתיים. כי מטבח יוקרתי אמור לענות על כל הציפיות והדרישות: חוץ ופנים.

אפשר לומר שאת קדמת בימת העיצוב המודרני היום תופס מטבח אפור יוקרתי. יש במטבח אפור עוצמה, אלגנטיות ותחכום. אם עוברים על סקלת הצבעים מגיעים למסקנה המתבקשת, שהגוון האפור הוא צבע על זמני, המתאים מאד לעיצוב מטבחים יוקרתיים. הוא איננו גוון מוחלט ואיננו גוון שמשתלט בנוכחות מעיקה. הוא בהחלט גוון אידיאלי למטבח מודרני, בדומה לצבע הלבן. כאשר המטבח באיכות גבוהה, עשוי בטכנולוגיות מתקדמות ומציג שלמות – הנוכחות האלגנטית של האפור תהיה משמעותית יותר.

אפור יוקרתי

האפור היוקרתי איננו גוון אחד ידוע מראש. בשל עובדת היותו גוון מורכב ולא גוון יסוד חשוב מאד לדעת לבחור את הגוון המתאים. הגוון הסופי יושפע כמובן מצבעי היסוד המרכיבים אותו. הוא יכול לנוע מגוון אפרורי, חסר חיים עד מדכא, לגוון אפור חם, שיהיה נעים במחיצתו שנים רבות.

כאשר קונים מטבח בחברה מתועשת גדולה ויוקרתית תהיו בטוחים, שכבר נעשתה עבודת מחקר עם שיקולי התאמה לחומר החזיתות. גווני האפור המוצעים ללקוח בחברה כזו הם גוונים נעימים לעין, שיתאימו לחזיתות המטבח. מכאן תהיה בחירה אישית בגוון האפור ורמת חוזק הגוון המתאימים ביותר.

כיצד בוחרים גוון אפור מתאים?

את הגוון המתאים ביותר למטבח כדאי לבחון באור יום. גווני צבע נוטים לתעתע בנו בעוצמות שונות של תאורה. כהה או בהיר יהיו שיקולים של טעם אישי וכמות התאורה הטבעית במטבח. מכיוון שהאפור איננו צבע בסיס אלא צבע שנגזר מערבוב של שחור ולבן התוצאה יכולה להיות מאד מגוונת. כל תוספת של גוון נוסף תוכל לקחת את האפור למקומות חדשים, כמו: אפור-ירוק, אפור-תכלת וכדומה. מכיוון שמסת הצבע היא בדרך כלל גדולה ומשמעותית במטבח חשוב לדייק בגוון המתאים ביותר.

מטבח אפור אפשר לקבל במגוון חומרים ובכל אחד מהם הוא יראה קצת אחרת. סגנון העיצוב במטבח ובבית בכלל יכולים להשפיע על בחירת החומר ממנו תהיינה עשויות חזיתות הדלתות.

מטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת Shuller הגרמנית, מציעים מגוון דלתות בגווני אפור משתנים, בהירים וכהים. אפשר לקבל מטבח אפור יוקרתי בדלתות צבע, זכוכית, בגימור מט ומבריק, גרניט פורצלן, עץ, פורמייקה ופניקס (חומר מודרני מתקדם ועמיד). היצע רב של חומרים שמבטיחים לכל אחד מטבח אפור בהתאם לטעמו האישי ולסגנון המועדף עליו.

החומרים המתקדמים, שהמותג היוקרתי next125 מציע, מיוצרים בטכניקות חדשניות על מנת להבטיח איכות, עמידות גבוהה ומראה אלגנטי. סגנון עיצוב המטבחים של המותג next125 הוא מודרני ברוח הבאוהאוס. פרסי עיצוב רבים רשומים לזכותו של המותג והוא מציע עיצובים מודרניים מרתקים, שחושבים קודם כל על האנשים. הנדסת האנוש מאד חשובה. כל עיצוב נוצר מתוך מטרה להגיע לדרגות גבוהות יותר של עיצוב ופונקציונליות של מטבח יוקרתי שישרת אתכם שנים רבות.

באולם התצוגה של החברה ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשיה של הרצליה פיתוח תוכלו להתרשם מקשת רחבה יחסית של אפשרויות וסגנונות עיצוב של מטבחי יוקרה אפורים.
אפשר גם לשקול שילובים מרתקים של חומרים נוספים לצד החזיתות האפורות, כמו דלתות או אלמנטים בעץ או במתכות בגוונים שונים.

למטבח אפור יוקרתי יש נוכחות מרשימה וככזה הוא צריך להיות ללא כל דופי, עמיד ונוח לפעילות השוטפת ולחוויות המטבח. האפור הוא הצבע המועדף על ידי אדריכלים רבים, כי הוא משתלב היטב עם מרבית גווני הצבעים והחומרים האחרים בבית. הוא מתאים מאד לסגנון העיצוב המודרני, אך לא רק. הוא בהחלט יכול להשתלב בסגנונות עיצוב אחרים.

מאמרים נוספים על מטבחים אפורים

התאמת צבעים למטבחים אפורים

האפור הוא צבע ניטרלי שיכול להשתלב בקלות בסגנונות עיצוב רבים ועם סכמות צבעים שונות. הוא משמש כרקע נהדר לצבעים וחומרים אחרים ומאפשר גמישות רבה בהתאמת

המשך »

האם מטבח אפור הוא הלבן החדש?

בשנים האחרונות מטבחים אפורים צברו פופולריות רבה ואולי אפילו נחשבים היום לאלטרנטיבה מודרנית למטבח הלבן המסורתי. האפור הפך לבחירה מבוקשת עבור ארונות מטבח, למשטחי עבודה,

המשך »

מטבח אפור יוקרתי

מטבח אפור הוא מטבח נצחי. בזכות הרבגוניות של הצבע מטבחים אפורים נשארים בחירה פופולרית. המטבחים המודרניים היוקרתיים ביותר מתהדרים בו. אם הצבע הלבן מסמל צחות

המשך »

מטבח בגוונים אפורים

מטבח מודרני בגוון אפור הפך לאחד המטבחים המבוקשים ביותר היום. הגוון האפור הוא גוון מאד נוח שיכול להתאים עצמו כמעט לכל סגנון עיצוב ולכל בית. הוא

המשך »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *